2020年7月15日星期三

مشکلات در روند نصب و راه اندازی اتوبوس های عایق بندی شده متراکم

مشکلات در روند نصب و راه اندازی اتوبوس های عایق بندی شده متراکم

نوار اتوبوس با عایق متراکم از مزایای استفاده از حجم کم ، ساختار جمع و جور ، جریان بزرگ انتقال ، ایمنی و نگهداری راحت برخوردار است. این است که به طور گسترده ای در تجهیزات توزیع ولتاژ کم استفاده می شود. با این حال ، در فرایند مدیریت ساخت و ساز ، مشخص شد که به دلیل مشخصات یکنواخت محصول سازنده ، کتابچه راهنمای نصب و راه اندازی بسیار ساده است و ملاحظات طراحی و غیره ، اغلب باعث ایجاد مشکلات در محل نصب می شود. موارد زیر مواردی است که باید هنگام نصب باریک های عایق بندی شده متراکم از ترانسفورماتور به کابینت توزیع ولتاژ کم ، برای مرجع در هنگام ساخت ، توجه کنید.

دستگاه بار اتوبوس اتوماتیک

1.) اتصال مجرای اتوبوس

اتصال باند را وصل کنید. برای اتصال نوار اتوبوس ، از یک تخته عایق با مقاومت بالا ، مقاومت در برابر قوس و بازدارندگی شعله به عنوان لوازم جانبی اتصال استفاده کنید و آن را با یک پیچ با آستین عایق محکم کنید. مطابق الزامات مشخصات ، به منظور برآورده شدن سطح همپوشانی باسبار ، فاصله بین سوراخ پیچ و پیچ کوچک است. از آنجا که پیچ و مهره آستین یک آستین عایق اضافه می کند ، شکاف باریک تر است. بنابراین ، هنگامی که پایه های اصلی دو بخش اتوبوس به هم متصل باشند ، محور دو بخش اتوبوس باید به طور جدی در یک خط وسط نگه داشته شود ، و اتوبوس های دو بخش اتوبوس و سوراخ های پیچ پلاستیکی عایق باشد. کاملاً هماهنگ باشد. هنگامی که پیچ ها سفت می شوند ، هر پیچ باید به ترتیب به طور مساوی اعمال شود. هدف از این کار جلوگیری از آسیب دیده شدن آستین عایق روی پیچ در اثر نیروی برشی در هنگام نصب است. در دوره مدیریت ساخت و ساز مهندسی ، نویسنده موارد متعددی از تخریب عایق باری به دلیل آسیب دیدن آستین های عایق پیچ پیدا کرد. اتصال زمینی برای تحقق الزامات زمینی ، پوسته باریک را پذیرفته است. با این حال ، هنگامی که تمام پوسته های باندبار پاشیده می شوند ، باید دو بخش شیارهای بصری با پیچ های زمینی متصل شوند. عایق بودن مجرای اتوبوس باید قبل و بعد از نصب بررسی شود و در مقایسه با بررسی شود که آیا عایق بودن مجرای اتوبوس به دلیل مشکلات کیفیت نصب کاهش می یابد یا خیر.

دستگاه باریبار فعلی

2.) روش رفع مجرای اتوبوس اتاق ترانسفورماتور

نوار اتوبوس ارائه شده بر روی نمونه کارخانه سازنده معمولاً با فولاد گرد بلند است .این روش برای ثابت کردن میله اتوبوس در اتاق ترانسفورماتور مناسب نیست این نوع آسانسور 'انعطاف پذیر' است و فقط می تواند نوار اتوبوس را نگه دارد برای ساختن آن نمی تواند به بالا و پایین حرکت کند ، و هنگامی که شکاف باس به طور نامناسب با فشار چرخاننده یا تحت تأثیر نیروی الکتریکی اتصال کوتاه بوبری نصب شود ، شکاف مموری ممکن است به سمت چپ یا راست یا بالا بپیچد ، که این امر باعث خواهد شد آسیب به بوشینگ ولتاژ کم ولتاژ ترانسفورماتور متصل به شکاف بازوبند یا نشت روغن در مهر و موم لاستیکی در ریشه محفظه.

没有评论:

发表评论