2020年7月15日星期三

پردازش Busbar

پردازش Busbar

مرکز بار اتوبوس

وقتی پیچ و تاب نوار اتوبوس 90 درجه باشد ، طول قسمت پیچ خورده پیچ نباید از عرض نوار اتوبوس کمتر باشد

2.5 بار

7.5.4 میزان خم شدن اتوبوس های ردیف یا چند ردیف باید سازگار باشد.

7.5.5 در ابتدای خم میلگرد ، لبه نزدیکترین تکیه گاه بازوی نباید از 50 میلی متر باشد و نباید از 0.25L بیشتر باشد (L فاصله بین نقاط پشتیبانی مجاور اتوبوس است). موقعیت کمتر از 30 میلی متر نیست. شکل 5 را ببینید

پرونده \u0026 nbsp؛

\u0026 nbsp؛

\u0026 nbsp؛

\u0026 nbsp؛

\u0026 nbsp؛

دستگاه پانچ باریک قابل حمل

\u0026 nbsp؛

\u0026 nbsp؛

7.6 \u0026 nbsp؛ \u0026 nbsp؛ \u0026 nbsp؛ \u0026 nbsp؛ L ---- فاصله بین دو نقطه پشتیبانی اتوبوس؛

7.7 \u0026 nbsp؛ \u0026 nbsp؛ \u0026 nbsp؛ \u0026 nbsp؛ \u0026 nbsp؛ \u0026 nbsp؛ a ---- عرض باریک؛

7.8 \u0026 nbsp؛ b ---- ضخامت اتوبوس.

7.9 \u0026 nbsp؛ 7.5.6 خم شدن اتوبار معمولاً با خم شدن سرد صورت می گیرد. در صورت نیاز به گرمایش ، درجه حرارت نباید بیش از موارد زیر باشد:

7.10 \u0026 nbsp؛ ردیف 250. مس بابر 350 350. بجز گرم کردن قسمت خم شده اتوبوس ، سایر قسمت ها از آنیل نمی شوند.

7.11 \u0026 nbsp؛ 7.5.7 موقعیت شروع و پایان خم شدن سه فاز باریکه شاخه نیز باید سازگار باشد و هیچ پدیده بلندی آشکار مجاز نیست.

7.12 \u0026 nbsp؛ 7.10 حفاری: حفاری اتوبار می تواند با استفاده از هیدرولیک و پانچ پانچ انجام شود. مته های نیمکت ، مته های عمودی ، مته های برقی قابل حمل مجاز نیست. از آنجا که در اتصال باندبار از پیچ و مهره هایی استفاده می شود که 1 میلی متر از قطر سوراخ کوچکتر هستند ، انحراف اندازه حفاری باسبار نباید بیش از 0.5 میلی متر باشد. برای اطمینان از صحت سوراخ ، از پانچ سوراخ کاری و یا امتیاز دهی برای پانچ کردن نمونه استفاده می شود. در هنگام حفاری باید از یک مته مسطح استفاده شود و بعد از حفاری باید از قطر سوراخ کمی بزرگتر استفاده شود.

7.13 \u0026 nbsp؛ رفع اشکال مته با زاویه 120 درجه. تمام سوراخ های موجود در بازوبنده (از جمله سوراخ های اتصال سیم ثانویه) باید قبل از عملیات سطح حفاری شوند.

7.14 \u0026 nbsp؛ 7.11 پردازش سطح تماس بگیرید

7.18.1 اتوبوس ها مشت نمی شوند. گوشه ها پردازش می شوند و سطح تماس نسبتاً مسطح است. پس از برش دستی ، آبکاری قلع می تواند به طور مستقیم خم شود. برای اتوبوس های 60 × 60 و بالاتر ، از قالب pit squat استفاده کنید.

7.7.2 اثر پردازش سطح تماس از بین بردن اکسیدها ، چین و چروک ها و برآمدگی های سطح باند است. روشهای رایج تراز کردن قالب و برش دستی است. پس از مشت زدن ، سطح تماس برش گوشه باید به صورت دستی مرتب شود تا گوشه های تیز و بربر سطح تماس با آن جدا نشود و میله های باریک 6 60 60 و بالاتر باید قبل از خم شدن قلع قلع ، با قالب گود صاف شوند.

7.7.3 طول پردازش سطح تماس باید 50 میلی متر بیشتر از عرض قسمت با هم در هر طرف باشد

7.19 فرآیند عملیات آبکاری قلع و باریک مس: (پردازش برون سپاری)

7.19.1 باند مسی باید به مدت 10-15 ثانیه در محلول اسید نیتریک خورده شود تا روغن روی سطح ماسه سنگ مس شسته شود. پس از برداشتن آن ، اسید باقیمانده روی سطح باند مسی باید بلافاصله با آب شسته شود

7.19.2 برای آبکاری قلع باری های مس ، به 'کد و آیین نامه بازرسی فرایند آبکاری قلع مس Busbar' مراجعه کنید.

7.20 فرآیند درمان شیمیایی باند آلومینیوم

7.20.1. بوبارهای آلومینیومی پردازش شده در محلول آبی حاوی حدود 30٪ هیدروکسید سدیم غوطه ور می شوند. پس از جدا کردن لکه های روغنی و فیلمهای اکسید روی سطح بوبری های آلومینیومی ، آنها خارج می شوند.

7.20.2 در آب جاری غوطه ور شوید و از برس استفاده کنید تا قلیایی باقیمانده از سطح آلومینیوم باریبر خارج شود. پس از تمیز کردن ، بیرون بیاورید ، بلافاصله رطوبت سطح را با یک حوله تمیز پاک کنید ، و سپس قبل از نصب خشک یا خشک کنید.

7.10 تصفیه سطوح با هم همپوشانی اتوبوس ها و بمباران ها ، اتوبوس ها و بوش های شاخه دار ، اتوبوس ها و پایانه های برقی باید شرایط زیر را رعایت کند

آ. مس و مس: اتصال قلع.

ب آلومینیوم و آلومینیوم: اتصال مستقیم؛

\u0026 nbsp؛ ج. مس و آلومینیوم: هنگامی که کاربر نیازهای ویژه ای داشته باشد (توزیع برق در فضای باز یا اتصال به رطوبت نسبی داخلی) هادی های مس قلع می شوند.

\u0026 nbsp؛ \u0026 nbsp؛ \u0026 nbsp؛ \u0026 nbsp؛ \u0026 nbsp؛ وقتی نزدیک به 100٪ باشد ، باید از صفحه انتقال مس - آلومینیوم استفاده شود ، و انتهای مس قلع شود.

\u0026 nbsp؛ د. پیچ ها را برای رفع سطح دامان ببندید و در صورت امکان قلع آن را قلع کنید

خط اتوبوس

没有评论:

发表评论