اقدامات احتیاطی برای ضد آب بودن اتوبوس ها هنگام نصب بوش های عایق بندی شده متراکم
Busbar ضد آب
اتوبوس ها معمولاً برای استفاده در داخل خانه طراحی شده اند. رطوبت موجود در هوا تاثیری در عملکرد اتوبوس ها نخواهد داشت. با این حال ، آب در اتوبارها هنگام استفاده به ناچار باعث کاهش عایق خواهد شد. عملکرد طولانی مدت باعث ایجاد مدارهای کوتاه و سوزاندن اتوبوس ها خواهد شد. بنابراین باید اقدامات حفاظتی لازم برای روش نصب انجام شود كه ممكن است باعث شود باریكه وارد آب شود. به عنوان مثال ، هنگام عبور اتوبوس از کف ، جمع شدن آب کف به دلایل مختلفی از قبیل تولید یا نشت پشت بام ، در امتداد اتوبوس عبوری از کف نشت خواهد کرد و باعث می شود باری وارد آب شود و عایق کاری اتوبوس را کاهش دهد. پس از بهره برداری از نوار اتوبوس کارگاه پلیمریزاسیون گیاه آکریلیک کارخانه ما ، یک خرابی اتصال کوتاه که در اثر برخورد آب در هنگام عبور میله اتوبوس از کف آن ایجاد شده ، باعث حادثه خاموش شدن کل دستگاه تولید شده است دستگاه خم کن برش. راه حل این است که هنگام عبور اتوبوس از کف کف ، آب ضد آب اضافه کنید
حتی اگر مجرای اتوبوس با اتصال انبساط ترانسفورماتور برای انتقال متصل شود ، جریان اتوبوس اصلی به عنوان اتوبوس اصلی ورودی کم ولتاژ به طور کلی بزرگتر است و برخی نیز به 2500A رسیده اند. اتصالات انبساط مربوطه دارای سطح مقطع بزرگتر و قابلیت ارتجاعی کمتری است که ممکن است هنوز باعث آستین ولتاژ کم ترانسفورماتور شود. بنابراین ، توصیه می شود برای نوار اتوبوس اتاق ترانسفورماتور از روش ثابت نشان داده شده در شکل 3 استفاده کنید. برای نصب در زیر نوار اتوبوس از براکت فولادی کانال استفاده کنید و از فولاد گرد به عنوان حلقه برای حل کردن نوار اتوبوس در براکت فولادی کانال استفاده کنید. هر دو انتهای براکت فولادی کانال و قطعات تعبیه شده در دو طرف اتاق ترانسفورماتور پیچ شده است. به این ترتیب ، فیکسچر 'فولادی' براکت کانال فولادی کانال با اتصال 'انعطاف پذیر' اتصال انبساط کاملاً مطابقت دارد و 'انعطاف پذیری فولادی' تضمین می کند که بوش کم ترانسفورماتور به زور آسیب نبیند.
没有评论:
发表评论