اتصال اتوبار
6.8 مقررات تعداد اتصالات: طول میلگرد مستقیم مجاز است تا 5 مایل با 1 مفاصل ، 10 ~ 5m باشد
دو کانکتور در محدوده مجاز است ، و 4 عدد کانکتور در 10-10 متر. استثناء این کابینت ولتاژ بالا است.
6.9 ارتباط بین اتوبوس ها و اتوبوس ها در جدول 10 نشان داده شده است. با این حال ، اتصال بین بوبرها و اتوبوس های سوئیچ ولتاژ بالا دارای مشخصات ویژه زیر است:
آ. کابینت دستی با ولتاژ بالا:
\u0026 nbsp؛ \u0026 nbsp؛ \u0026 nbsp؛ \u0026 nbsp؛ کابینه KYN1-10 اتوبار اصلی و نوار پشتیبانی ، سوراخ اتصال بین نوار اصلی و نوار باند اصلی φ13 است
انواع دیگر کابینت های دستی با جعبه های تماس ، ترانسفورماتورها و بوبارهای سر شمعهای بوبری و سرهای شمع اتصال اتصالی آنها مرتبط است. دو ردیف بالاتر از 80 عرض با پیچ M16 وصل می شوند و ردیف های زیر 80 عرض 50 50 50 با پیچ های M12 وصل می شوند.
6.10 قطر سوراخ اتصال نوار اتوبوس باید بیشتر از قطر پیچ 1 میلی متر باشد ، سوراخ مته باید عمودی باشد و چسبان نباشد ، و خطای فاصله مرکز سوراخ باید 0.5 میلی متر باشد.
6.11 Busbars که بطور مستقیم روی تخته عایق با پیچ ثابت شده اند ، سوراخ های نصب شده سوراخ های دور کمر (d + 1) × (d + 4 5) (d قطر پیچ است) ، هنگامی که طول باس از 1 متر از آن عبور کند ، بازوبار باید بطری های چینی را اضافه کنید ، (با توجه به شرایط پایداری حرارتی ردیف مادر) ، (سوراخ دور کمر در شکل 1 نشان داده شده است).
پرونده \u0026 nbsp؛
\u0026 nbsp؛
\u0026 nbsp؛
\u0026 nbsp؛
\u0026 nbsp؛
\u0026 nbsp؛
\u0026 nbsp؛
\u0026 nbsp؛
\u0026 nbsp؛
6.8 اتصال اتوبارها و اجزای الکتریکی:
6.5.1 اندازه مقطع بوبار مطابق جدول بالا 1 انتخاب شده است. جدول 2.
6.5.2 در هنگام اتصال باند به ترمینال الکتریکی ، عرض باسبار باید از عرض ترمینال اجزای الکتریکی بزرگتر یا مساوی باشد و طول همپوشانی آن 10 میلی متر از ریشه پایانه برق است. نشان دادن
6.5.3 اندازه سوراخ اتصال باید برابر با انتهای قطعه الکتریکی باشد و سطح تماس قسمت اتصال نباید از محصول عرض دو باس کمتر باشد.
6.9 هنگامی که دو یا چند اتوبار بصورت موازی استفاده می شوند ، فاصله بین باریک های موازی باید برابر با ضخامت بوبن ها برای اتلاف گرما باشد.
6.10 اتصال بین سطح وسیع یک باندبار و سطح کوچک باند دوبل (فقط در مورد کابینتهای دارای ولتاژ پایین قابل اجرا است).
6.10.1 نوار اتوبوس انتخاب شده باید نوار مستطیل شکل باشد ، و سطح صاف باشد و جریان بار نوار اتوبوس بیش از 1.2 برابر جریان دارای امتیاز باشد.
6.10.2 باید یک پد رسانا مخصوص در همپوشانی بین یکدیگر وجود داشته باشد و پد باید یک صفحه تماس خوب رسانا را تضمین کند.
6.10.3 روش اتصال در شکل 3 نشان داده شده است:
آ. ردیف اصلی ردیف منفرد یا چند لایه است ، و ردیف پیشرو ردیف دو برابر است.
ب ردیف اتصال a یک ردیف دو برابر است ، ردیف اتصال a یک ردیف است که ردیف اتصال Ⅱ مورد نیاز پردازش:
(1) خمش با 7.5 زیر مطابقت دارد.
(2) حفاری ، هنگامی که K≤30 ، سوراخ اتصال 1 است. هنگام K≥40 ، سوراخ اتصال 2 یا بیشتر است
ج نوار بازوی اصلی باید دو ردیف باشد ، ردیف سرب یک ردیف یا ردیف دو برابر است ، هنگامی که ردیف سرب K≤40 ، پیچ اتصال 1 باشد. هنگامی که 50≤K≤80 ، پیچ اتصال 2 است. هنگامی که K≥ در 100 ، 3 پیچ اتصال وجود دارد. (K پهنای باسبار است)
没有评论:
发表评论